ترجمه فارسی تایتل ترک "TOMBOY" از اولین فول آلبوم جی‌آیدل "I NEVER DIE"🩸

 

یه نگاه به خودت بنداز،نمیتونی منو هندل کنی

قلاب رو از دستت درآوردی*،احساس خفن بودن میکنی

به انگشتای پام نگاه کن،اسم اکسامو روشون تتو کردم

نیاز دارم نوشیدنی بزنم،ازش خوشم میاد حتی اگه تو دوستش نداشته باشی

چرا انقدر بداخلاقی پسر؟این اخمای رو صورتت چی میگه؟

دنبال یه باربی دال بلوند میگردی؟

همچین چیزی اینجا نیست،من عروسکت نیستم

مردم میگن این دیوونگیه،ضررش واسه من چیه؟

وحشیانه بهم فحش میدی،ولی اخرش در مقابل من بازنده تویی

چیزایی مثل 'عشق'نمیتونه روی بدنم خش بندازه

اگه قراره بوی اون عطر پوسیده‌ت روی تنم بمونه ترجیح میدم (عاشق نشم)

آره من تامبوی ام

آره من تامبوی میشم

نگرش و اخلاق من همینه

آره من تامبوی میشم

نمیخوام پینگ پونگ بازی کنم

ترجیح میدم ویدیوی تیک تاکمو فیلم بگیرم

مامانت ازت یه پرنس ساخته 

ولی اینجا یه کوییندامه(ملکه ها سلطنت میکنن) مگه نه؟

رقصیدن رو دوست دارم،عاشق دوستامم

بعضی وقتا بدون اینکه سیگار بکشیم باهمدیگه فحش میدیم

دوست دارم توی نوشیدنی ویسکی‌م تُف کنم

این رفتارو تغییر نمیدم،وات د هل؟

میگی دارم تظاهر میکنم که انقدر دیوونه‌م،ولی چیش به ضرر منه؟

وحشیانه بهم فحش میدی،ولی اخرش در مقابل من بازنده تویی

چیزایی مثل 'عشق' نمیتونه کاری کنه یه قطره اشک بریزم

اگه قراره مجبور باشم به کلمات بی هدف و مسخره‌ت لبخند بزنم ترجیح میدم (عاشق نشم)

آره من تامبوی ام

آره من تامبوی میشم

نگرش و اخلاق من همینه

آره من تامبوی میشم

گرفتی چی میگم؟

اره آهنگو درست گوش دادی،منظورمو درست گرفتی "تامبوی"

(سه،دو،یک)

نه مرد نه زنx۳

(فقط منم آیدل)

نه مرد نه زنx۳

(فقط منم، عاشق تامبوی بودن)

 

-*اشاره به دست قطع‌ شده‌ی کاپیتان هوک در کارتون پیتر پن*

 

━━━━━━━━━━━━

✥ GIDLECITY 🍒

***

ام وی مرگ بود💃💃😭😭😭💥🔥🔥🔥 نورلندااا استریم یادتون نره...

 

دخترااممم باز ترکوندن هق.. کلاس داشتم دیر تونستم بزارم...

 

 

و لیریک ویدیو از تام بوی که خودم ساختم تو کانال اپاراتم گذاشتم اگه اپا پاکید یه لینک دیگه میزارم اونجا ببینید..

 

کلیک

 

کلیک