گاااااد خیلیییی خوب بودددد فوق‌العاده اصلاا😎🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻

واقن خوش گذشت پسرا اولش واقن استرس داشتن از اجرای GBGB معلوم بود😂اخییی طبیعیه😅 بعد صبحت کردن یکم اروم گرفتن و به اجراهای محشر شون ادامه دادن.. 

 

 

ولی از دوتاچیز خوشم نیومد یکی نورپردازی استیج و یکی هم فیلمبرداریشون چمیدونم اصلا زیاد زوم نداش به فیس پسرا.. 

 

 

 

 

 

 

کل کنسرت رو ضبط کردم خواستین ببیند.. 

 

Full performance

 

 

و اما من چیشد که بیدار شدم؟؟🤭🤔

اول بگم من یه خرس خوابالو ام نمیتونم از خوابم دل بکنم..🤤🤤

ولی بخاطر یه اتفاقی مجبور شدم پاشم..بابام دیدم بیدارم کرد گف پاشید بریم بالا بخوابیم.. چرا؟ (اره خواهرم و مامانم مشکوک به علائم کرونان واسه همین🤧) 

و خب منم خوابم پرید دیدم ساعت 5.12عه گفتم بجای اینکه به درودیوار  زل بزنم برم کنسرت ببینم😅😅

پ. ن: هر وغ بگم نمیتونم کنسرت ببینم یه اتفاقی میوفته میبینم🤭😅

***

بچه ها واقن عذرمیخوام الان ویدیو رو چک کردم دیدم بد افتاده ببخشید تو گالریم اینجوری نشده.. واقن ببخشید.. 

همیشه باید یه گندی بزنم😭😭😭😭😭☹️☹️☹️☹️☹️☹️