1.لیست که باید قبل مرگ انجام بدی؟؟؟

 

میخام جاهایی که دوس دارم سفر کنم...جز این کار خاصی ندارم😆

 

 

2.یه لیست از کسایی که ازشون متنفر بودی الان دوسش داری؟؟

 

اممم خب واسه این جوابی ندارم...من از اول کساایی که دوس دارم رو تا آخر عمر دوسشون میدارم و برعکس از کساایی که از اول متنفرم تا آخر متنفر میمونم... مثلا بعضیا که زیادی رو مخمن الان بدی دستم میزارم تو قبر(زیاد کسی از حدش بگذره میشم جلاد😈😎🔪🔫)

 

 

3.روشهای مورد نظرت واسه مرگ خودت؟؟؟

100 %تو خواب که هیچی حس نکنم بهترینه... از مرگ بیماریهای پوستی،کشته شدن یا چاقو و شلیک میترسم😢😨

 

 

4.چندتا از فوبیاهایی که میشناسی یا اسمشونو شنیدی؟

 

فوبیای زیاد میشناسم ولی اسمشونو نمیدونم...من خودم تروفوبیا دارم...(پ.ن:از کنجکاوی تو گوگل سرچش نکن باور کن تو رو هم ول نمیکنه ) یه نوع فوبیای سوراخ سوراخ....ایششششششششش بسه دیگه الان انگشتامو از جاشون درمیارم😭

 

 

5.اهنگاایی که نه غمگینن نه شاد نه خاص ولی وقتی گوش میدی یاد یه نفر میوفتی؟؟؟

 

تاحالا اینجوری اهنگ گیرم نیومده ولی هر اهنگ خاصی خودشو داره..

 

 

6.کشورایی که فک کردن بهشون بهت آرامش میده؟؟؟

 

اممم نمد تاحالا بهش فک نکردم ولی فنلاند،سوئیس و سوئد میخاستم زندگی کنم چونکه کلا کشورای ارمیین خب منم عشق ارامشم...

 

 

7.بدترین بیماری که تاحالا اسمشو شنیدی و دردناکه؟؟؟

 

اممم بنظرم اکثر بیماریها دردناکن ولی اوناایی که عذاب کرده بیماریهای روانیه خعلی بدن... و مبتلا به بیماریه جاهلیه...

 

 

8. موجود ماوراطبیعی که دوست داری باشی؟؟

 

تو کودکی رول مدلم کارتون وینکس بود از کودکی خعلی دوست داشتم مثل اونا پری باشم(نخند😡) درسهای زیادی بدم یاد دادن اره خب خیلی کارتون جذابی بود... الانم دنبالشون میکنم

 

 

9.اگه بتونی یکی از همزاداتو ببینی بهش چی میگی؟؟؟

 

بخدااا نمیدونم حالا ببینم بعد یه چیزایی بهش میگم😂😂

 

 

 10.یه نامه ای برا 7 سالگی خودت؟؟؟

 

خوب با خواهرات پیش میری همیشه پیش هم باشین بهم دیگه کمک کنین همه شما رو حقیر شمردن ولی شما جواب تک تک هاشونو دادین...نزار هیچکی اذیتت کنه نزار واسه اینکه ساکتی خجالتی و ارومی حقت پایمال شههه...

 

 

11.یه نامه واسه 20 سال بعدت؟؟

 

عهههه سلاممممم به کجا رسیدی؟تونستی واسه خودت یه کار بشی؟؟واسه دیگه الگوی بهتری باش همیشه همه رو شاد کن برنامه هاتو عملیش کن به مردم کمک کن خودت فهمیدی 20 سال اینده من❤💜👍

 

 

12.دوست دارین اولین قرارتونو پسر/دختر کجا باشع؟؟؟

 

از جاهای شلوغ بشدت متنفرم همه بهم نگاه میکننن... ترجیح میدم یه جای آروم باشه مثل کافه،پارک یا ساحل

 

 

13.تیپ مورد علاقتون واسه رابطه؟؟؟

 

یا ENFP یا INFJ باشه بهتره....خعلیی کراشن

 

 

14.چیزایی که میخای یاد بگیری؟؟؟

 

خعلییییییییییییییی چیزا عشق یاد گرفتنم...الان اینجا همشو بگم حوصلت سر نمیره یا رسیدی اخر میگی اینم بخونم😂😊😄 اممم اولی هک کردنه اممم بعد چیزای فلسفی و روانشناسی،رانندگی که انشاالله سال بعد...

 

 

15.اگه از زمان مرگتو اطلاع داشته باشین میخاستی اون لحظه کجا باشی؟؟؟

 

تو فضا😂😂✌

 

 

پ.ن: وای چقدر زیاد بود انگشتان جون میدن..جالبه که امروز میگفتم کسی چالش نداره بشرکتم✌