روز اول: برای کسی بنویس که میخوای همه چی رو بهش بگی،اما میترسی....

 

 

ترس؟! عامم آره بخاطر اینکه عصبی یا ناراحتش کنم یا بقول باران از دستش بدم.. خیلی وقتا حس کردم که فک میکنی رفتارام یا حسم بهت تغییر کرده ولی اشتباه میکنی از روز اول آشنایی‌مون تا الان یکی از مرموز و گوگولی‌ترین کسم بودی.. فک نکن بخاطر اینکه بعد تو با چند نفر دیگه دوست شدم تو یادم بری عمراً :))) تا همیشه یکی از بهترین دوستام میمونی ^^ کوشولوی من...

نمیدونی وقتی باهات حرف میزنم انگار یه نسیم خنکی تو وجودم گشت‌وگذار میکنه شش‌هام نفس میگیرن با خودم میگم کاش همیشه اینجوری باشیم ولی خیلی چیزا رو بهم نمیگی البته خب حق میدم شاید نخای مجبورتم نمیکنم ولی شاید تونستم یه کمک کوچولو بهت بکنم^^ میدونی بعضی وقتا شده که به خودم بگم ناخواسته ناراحتت کرده باشم پس بخاطر همشون عذرخواهی میکنم :>.. من هیچوقت قصد جایگزین دوستام‌هامو نداشتم و فکر نکن همین کار رو برات کردم^^ عاامم بسه؟! 

💚💚

روز دوم: راجع به حرفایی بنویس که هیچوقت به پدرمادرت نزدی

 

عام خب اهم.. خوشحالم که بخاطر شوما (مامانو بابام) بدنیا اومدم چون میدونم بعد بدنیا اومدنمون زندگیتون بهتر شد ولی بخاطر خودم یکم متاسفم چون این دنیا جای من نیس اصلا ؛> خب چیزایی که بهتون نگفتم🤔 البته تقریبا گفتم بهتون ولی شاید ی چن تا چیز مونده ن.. اینکه ازتون عذرمیخام یکی رو بیشتر از جون خودم دوسش دارم و همه چیز منه و جرعتشو ندارم بهتون حقیقتو بگم..

مامانییی باباییی >< پیشی کوشولوتون میخاد بهتون بگه که خیلی تلاش میکنه ولی کافی نیس:)) قطر‌ه‌هاایی که تو تنهایی‌م ریختم و شوما ازشون بی‌خبر بودین این یه سالی که فق آخر هفته‌ها میدیدمتون ولی بقیه‌ش برام عذاب بود میدونم روحتونم خبر نداشت ترم اولم افسردگی گرفتم که هیچکی نمیدونست ولی میدونید چیشد پیشی‌کوشولوتون تونست بهتر شه ^^ افتخار نمیکنیددد؟؟!!!

مامانییی وقتی شبا زنگ میزدی بهم که شاممو خوردم یا ن من تازه اشک‌هامو پاک کرده بودم دور از همه تو تاریک شبی که فقط شش تا پشمالو اونجا حالمو بهتر میکردن :> و بابااایییی جوجه‌ کوشولوت یکم خسته‌س ولی صبر کن بهترین خودمو بهت نشون میدم مثل قبل که بهم افتخار میکردی الانم میکنییی و همیشه سربلندت میکنم ولی از بین اینجا بهتر میدونید که اگ کسی بشم که شما فکرش رو میکنید چه عواقبی داره :)) پس بزارید خودم باشم مرسی ازتون^^

💚💚

 

روز سوم؛برای کسی بنویس که بدتر از همه قلبت رو شکست .

 

میدونم قرار نیس اینو ببینی پس دلمو میریزم.. اهم خب عامم خیلی برام عزیز بودی آره خودت میدونی مگ نه؟^^ جوری که دلمو شکوندی انگار چیزی نشده بود و بعدش بهم گفتی بازیگر خوبی بودی.. ببخشی؟! من سابقه بازیگری ندارم^^ وقتی از کلاس میومدم زودی بهت پیام میدادم درسته باهم خوب بودیم تا وقتی که دلمو نشکسته بودی.. روزی که تصمیم گرفتم دیگ بهت نزدیک نشم :)

جوری که توی پست‌هات فق میخاستی خودکشی کنی و اندازه چس‌مثقال برام مهم نبود چه بلایی سر خودت میاری میخای زنده بمون میخای نه ولی قبلش یادت میاد چقد تلاش کردم از خودکشی منصرفت کنم؟! یادت میاد؟ تو فکر کردی دارم ازت انتقام میگیرم نه کوشولو من فق نادیده‌ت گرفته بودم که بعدا قدر بودنم تو زندگیتو دونستی و هزار بار عذرخواهی کردی من نادیده گرفته بودمت اینجوری میکردی انتقام میگرفتم چیکار میکردی :)))...

و الان شدیم فق دوست معمولی و یا حتی آشنا جون گوربه سر کوچه‌مون بیشتر از جون تو برام مهمه ^^ من دور کسی خط بکشم چه بمیره چه ن برام مهم نیس ولی برا عزیزام طرفو تیکه‌تیکه میکنم:>.. میگفتی کیوت حالا ببین این کیوت چقد براش مهمی ؛}.. عا راستی ولی یجا باید ازت تشکر کنم و اون اینکه کسی که بهم گفته بود《حس خوبی ندارم بهش》حرفشو ثابت کردی😉و باعث شدی قدر اونو بیشتر بدونم که الان شده بهترین کسم تنکیوو..

💚💚💚

 

روز چهارم؛ برای کسی که از ته دلت دوسش داری..

 

اوکی هی یو لاویو🤭عامم چیزای زیادی نمیگم چون خیلی از حرفامو بهت گفتم^^ سو از دلم و حرفام خبر داری چقد از ته دلم دوست دارم و میخام تا جایی که میتونی باهام بمونی کوشولو هرچقد رابطه‌مون از ظاهر خیلی عادیه و روبه‌ راه بنظر بیاد میدونی چیا رو پشت‌سر گذروندیم پیچیده و سخت باشه...این یه سالو نیمو که داشتمت یه روزی ازت زده نشدم حیحی و در اخر بگم کنارت میمونم ؛> خودت گرفتی :)) 

💚💚

 

روز پنجم؛ برای بهترین دوستت

 

چن تان آخه ㅜ~ㅜ ولی خب اهم.. فرشته کوشولوم آری تورو میگم تقریبا سه سال شده دیگ نه؟؟ واآو چقد زود گذشت  هعی گاااد اون‌موقع خیلی کیووووت و ناز بودی یادته با ذوقی اومدی گفتی رومینااااا اینجوری شدم (دیگ نمیگم چی بود اصل حرفت) XD منم ذوق کرده بودم حقیقتا.. ول طی این چن سالی که شناختمت رفته‌رفته خیلی قوی‌تر از سال‌های قبل شدی میدونی من اصلا نمیخام ناراحت باشی یونو؟ بدون که من هر کمکی بخای هستم پس بدون تردید میتونی بهم بگیشون ^^ با تو بیشتر از بقیه خاطره دارم تابستون پارسال رو یادته اییییی صبح ها وقتی بیدار میشدم اول کامنتامو چک میکردم ببینم چیا دیدی برام تعریف کنی وای شت یادته همو چقد آروم میکردیم سر بعضی‌چیزا حرص خوردیم وای قهر کردن‌هات یادم نمیره لعنتییی😂😂 کتابخونه،کتک،دختر و مست‌شدن اینا هنوزم یادته😂 واای گااد چه روزایی بودن ن.. هنوزم میخام باهات کلی خاطره بسازم.. قوی بمون تو از پس هر چیزی میتونی بربیای هیچکی تلاش‌هاتو نبینه من و چن نفره دیگه‌ای شاهد بودیم چقد سختی کشیدی همیشه خوشحال باااااش فایتینگگگ دوست دارم. ·͜·♡

💚💚

روز ششم؛برای کسی که اینروزا دلتنگشی...

راستش هیچکی چون همیشه سعی میکنم به اونایی که دلتنگم پیام بدم و در ارتباط باشم باهاشون فق دل تنگ یه چیزم که منو خیلی وقته ولم کرده... مغزم :)))

💚💚

 

روز هفتم؛برای کسی که زندگی‌تو تغییر داد..

خب خودت خبری داری داره باعث چه تغییراتی تو زندگیم شدی و نقش پررنگی رو داشتی🫠 میدونی که من همون ماری بودم که با پوست کهنه و بی‌حالی مونده بود که باعث شدی پوستمو تازه کنم و از پوست قدیمی‌م در بیام و این پوست جدید باعث شد زندگیم تغییر کنه...

باعث شدی حس‌و‌حال های جدید رو تجربه کنم کسایی که نتونسته بودن با اعتماد بنفسم کاری کنن ولی تو تونستی فوران کنه^^ بلی فسقلی اینجوری دیگه خودت میدونی خیلی‌هاشو به خودت میگم😆 پس به دل نگیر اگ کم شد نامه‌م گوگولی... و یچی مثل ایجی بزرگتری و هم کیوتی😝?؟

💚💚

روز هشتم؛ برای کسی که مرده...

فقط کاش پیشمون بودی و امید خیلی‌هامون میشدی :))) خیلی میخاستم ببینمت ولی نشد ؛>

💚💚

 

منبع:اینجا