امروز تولد 18 سالگیم و یکسالگیه وب کی ادیت سیتیه..که بیچاره دیگه خاک خورده :/

 

پارسال درست 1 روز بعد تولدم با استاد گرامیم شیما اشنا شدم.. ..بعد توی خرداد ماه با ناناسم باران اشنا شدم و بعد چن روز با جژاب کوشولوی شیطونم بانی, ساارام و کم کم با تک تکتون.. از تولدم زیاد خوشم نمیاد ولی امسال بهتر از سالهای قبل بود...تو این یه سال دوباره زنده شدم همه هیجاناتم رو با شماا ها تجربه کردم باهم حرص خوردیم باهم خندیدیم باهم حتی عررر زدیم😂..

 

حرفا و کلماتی رو بهم گفتین که تو این 17 سال هیچکس بهم نگفته بود..گرچه بیان یکم بهم اسیب زد ولی زود گذشت..چه ازم کوچیک باشین چه بزرگ از همتون خیلی چیزا یاد گرفتم..هرچقد ازتون تشکر کنم کمه... بانی یادته توی مهر ازم پرسیدی تولدت کیه؟ منم جواب دادم گفتیی اییی چقد زیاد مونده..الان دیده یه چشم بهم زدنی اومد^^

 

ودرآخر یه درخواست کوشولو دارم🤏 هرکی بخاد واسم یه وویس کوشولو بفرسته تو این روز میخام نگهش دارم و البته اصلن اجباری نیس..نفرستیم به هیچ وجه ناراحت نمیشم..✌😋

 

و ممنون که این یه سالو تحملم کردین

 

 

Made By Farhan
 
HOMETOWN SMILE
Bahjat
 

 

 

 

 

Made By Farhan
 
What The Hell
Avril Lavigne
 

 

و درآخر بیا پودرتون کنم..یونو آی لاو پودرینگ یو هه هه