دیگه شورشو دراوردین... این مسخره بازیارو تمومش کنین...دوباره دارین میگین تی اکس تی از طریق بی تی اس داره مشهور میشه...

 

دیگه نمیگم چیا گفتن کلا چرتو پرت آرمی که پرونده اینو دوباره بازش کرد کلیک

 

تو کپشنش چقدر مسخره نوشته نه..؟؟؟ من جواب شو دادم.. ایناهاش👇

 

"چقد چیزی بدیه کع بدون اطلاع داریم حرف میزنیم نه...؟؟ببینین توم کنین دیگه این مزخرفارو تی اکس تی از طریق بی تی اس معروف نشد.... آرمیا دیگه دارن پرورو تر میشین من خودمم ارمیم ولی به تی اکس تی توهین نمیکنم....اره درسته بی تی اس هاسیو جمع و جور کرد والان هایب یکی از بزرگترین کمپانیاس... صدرصد الان گروپ هایی که از کمپانی های بزرگ دیبو میکنن معروفن نع؟؟ اسپا ترژر و خیلیا... و درمورد لباساشون که میگی شبیه بی تی اسه کجا؟؟؟ اونجا که دینامیت رو کاور کردن توروخدا بخندم ننداز اخه شما عقلنو میرسه چی میگین هااا؟؟؟ واسه اون اهنگ البته که لباسای شبیه بی تی اسو میپوشنن.. انتظار داری کت و شلوار بپوشن یا کانسپت ترسناک؟؟؟؟؟اگه خوب میدونی پس میدونستی که تو کامبک دینامیت اکثر گروپ های هایب شبیه اون کانسپتو داشتن نه؟؟؟ برو که " ماگو و هوم ران" سونتین و جی فرند یه نگاهی بندار بعد بیا این ویدیو رو بزار... و فنای کره ای اشتباه میکنن این حرفارو میزنن...و هرکی شخصیت خودشو داره هیچکی نمیتونه مث دیگری رفتار کنه...و اگه ارمی واقن یه ارمیه واقعی باشه تا اخر عمرش و حتی تو دوران سربازی از بی تی اس حمایت میکنه نه..؟؟؟ پس این نشون میده که شما ارمیه واقعی نیستین...فنوار راه نندازین...دیگع کاری نکنین که همه از ارمیا نفرت داشته باشن و بی تی اسو هم با این کاراشون ناراحت کنن...."

 

 تک تک حرفام درسته بعد جوابشو نگا:

 

 

 بچه واج آرایی کرده😂... نتیجه گیری: بله موآ ها من امروز زر زدم درس امروزمون زر زدنه😒 نمیدونه چی میگه هنوز بچه س...اینم بقیه حرفام👇

 

" اره نظر منو هم خاستی چون منم یه ارمیم...این ویدیو رو واسه ارمیا مگه اپ نکردی...؟؟؟ زر نمیزنم حقیقتو میگم...حقیقت واست تلخه نه واه واه... نتونستی حرفامو هضم کنی هان؟؟؟"

 

تایید هم نمیکنه بدونم بقیه ش چیه... جاهل بودن واقن کار درسر سازیه....لطفا دیگه بسه چقد بگیم... پسرا شبو روز تمرین میکنن

وقتی کامبکه نمیخوابن...

 

انصاف بیاین اینارو بهشون بگید واقن که متاسفم... یکم موتور مغزشون رو راه بندازن میفهمن واقعیت از چی قراره... دیگه با این کاراشون دارن فندومو نابود میکنن...

 

یه مشت بچه که هیچی حالشون نمیشه... دیگه من خودم دارم به آرمی بودنم شرم میکنم...

 

متاسفانه برایم کاراشون همه تعمیم میدن به همه ارمیا😧... خسته شدم دیگه...