نمیدونم چراا گذاشتمش خاستین بدین کلیک💙😊

 

من بدبخت که همیشه ناشناسام خالی میمونه..

 

یادم نرفته بگم کامبک جدید ONEUS که عااااالییی بود حتما ببینش ام وی🤩😍 الان دارم میگوشمش

 

LUNA MV کلیک

 

 

🦊🦊🦊

 

مزخرف ترین درس دنیا؟

 

🦊 دینی و عربی😑

 

فایتینگ^-^

 

🦊🙂😙

 

شیرین ترین درس دنیا؟

 

🦊 جامعه‌شناسی و روانشناسی😍😍

 

زیباترین حس دنیا؟

 

🦊امممم دقیق نمیدونم... شاید حس باارزش بودن که کسایی که دوسشون دارم بهم ارزش بدن و خودم بتونم حس کنم که وجودم حداقل واسه بقیه خوبه‌.. فهمیدین؟😅

 

خوبی ؟ چ خبر ؟ دوست دارم خیلی خیلی زیاد...

 

🦊مرسیی بد نیستم... لاویو تووو💙💙

 

خعلی دوست دارم .خعلی خوبی .

 

🦊 می‌تووو💙💙💙

 

بیشتر به نظرت شبیه کدوم حیوونی؟؟چرا؟

 

🦊 خب واسه این جواب دقیقی ندارم... مهم اینکه بقیه منو شبیه کدوم میبینن.. ولی تازگیا واسه خودم از این استیکر استفاده میکنم... 🦊 میتونی خودت تو ناشناس بگی یا هرکدومتون... واقن سوال جالبی بود دوس دارم نظرتون رو راجب این بدونم🤔🙂

 

بد موقع گذاشتی رومینا الان همه خوابن

 

🦊 واقن؟؟ خووو من وقتی میام بیان هیچکی نیس😅

 

این ریونگجین رو برام بتوضیح⁦⊙.☉⁩

 

🦊 اممم اولین بار کسی این سوال رو میپرسه... اممم خب راستش خودم که یه آرمیه دو‌آتیشه‌م و بایسمم جینه و حرف اول اسم خودم با ر شروع میشه خاستم یه اسم کره‌ای داشته باشم Ryung که با ر شروع میشه و بایسمم که جینه اخرش اضافش کردم شده ریونگجین😎😁

 

اوخی کیوتکم میخوای خودم هی پیام بدی ؟! راستی امروز کانال اپاراتتو یافتم و بعد دیدم داریم همو دنبال میکنیم پرام ریخته بود :/ راستی یونجونام میگم ریونگجین کسیه یا اسم همین شکلیه ؟!

 

 

اوخخییی مرسی بانییممم...😙 اره من خعلی وقته فالوت میکنم نمیدونستی؟😃 نوچ اسم شخص خاصی نیس🙂

 

 

کدوم رنگو دوس داری؟؟🦊

 

همه رنگارو ولی بیشتر بنفش💜