Yaptım çok hata

Farketmeden kırdım birçok kalp

İstemesem bile bu defa

Tüm yollarım çıktı sana halden

Anlamazdım ben bi başıma

Yalnız kaldım yokken bi bahanen

Artık böyle madem

Giderim ben de kendi yoluma

Ah besbelli yok benzerin

Heves değilsin ezberim

Ay ışığında parlar gözlerin

Bekledikçe gelmedin

Hep özlemimle besledin beni

Mesafeler anlamsız

Ve bana imkansız

Sen imkansızsın

Bende kalsın tüm sözlerin

Artık imkansız

Sen imkansızsın

Bırak yarım kalsın hikayemiz

Sensiz zor ama

Alıştım yalnızlığa zamanla

İnanmışım ben bi yalana

Kaybolmuşum peşinden koşarken

Ah besbelli yok benzerin

Heves değilsin ezberim

Ay ışığında parlar gözlerin

Bekledikçe gelmedin

Hep özlemimle besledin beni

Mesafeler anlamsız

Ve bana imkansız

Sen imkansızsın

Bende kalsın tüm sözlerin

Artık imkansız

Sen imkansızsın

Bırak yarım kalsın hikayemiz