با اینکه میدونم خالی میمونه.. ولی فق دلم خواست پست بزارم..😐

 

کلیک

 

آناناس یا گیلاس؟

🦊صد درصد آناناس

**

مودم رو وقتی ring گوش میدم توضیح بدم : ۱-سکوت ۲-تعجب ۳-سکوت ۴-بغز خفه ۵-جیغ خفه ۶-زانو زدن روی زمین ۷-قلبمو نگه داشتن ۸-چنگ زدن شلوار ۹-فشار خون بالا رفتن ۱۰-مردن الفاتحه

🦊 لزومی نداره اینقد خود زنی کنی فوقش تا مورد چهارم بسته😐😅

**

ادیتات مسخره‌س 🤮

🦊مرسی که گفتی..خودم اصلا متوجهشون نبودم.. ㅜㅅㅜ

**

دوست دارم دریای اروم من

🦊هارتم🥲🤧🤧منم دوشت دارم 👈🏻👉🏻

***

دسته بندی ادیتور های بیان 1. رومینا 2. شیما

🦊آنیااا من هیچ وغ نمیتونم به شیما برسم.. پس دومم

**

سلاااام بالانی ام یا همون هز اندد خبببیی...تو فوق العاده ای

🦊به اسمت عادت نکردم واسه همین خوب میدونی🥲میسی💜😋

**

لاو یو "مای یو"

🦊می‌تو💜😋

***

چرا همتون وباتونو سیاه پوش کردین؟ واسه ملکه الیزابت؟

🦊چن وقته لایت بود این دفعه خاستم دارک باشه😆 آره الیزابت هم شنیدم راهی او دنیا شد..🤧

***

این همه میرین دزدی به جاییم دستبرد زدین؟

🦊آره به لطف دینا فق تونستیم دوربین‌هاشو هک کنیم بعدا هم میریم الماس بدزدیم🤧😆