فیلمش:click🥳

 

 

 

خواستین ویدیواینو هم میزارم

 

عکس ها اصلی:

 

 

 

اهم اهم امروز میخام پرحرفی کنم😅

 

اول قرار بود اون ادیت یونبینی رو بزارم براتون ولی دیدم واقن بد شده یع ادیت دیگه ای زدم ولی بنظرم ادیت اولی بهتره نه؟؟

 

کریمستون مبااارک گرچه اینجا زیاد جشن نمیگیرن ولی من از بچگی همیشه آرزو داشتم جشن بگیریمش حتی بابانوئل رو باور داشتم یه خاطر جالب هم دارم ازش ...

 

اوکی جمع شید اونیتون میخاد قصه بگه..قشنگ برف سنگینی باریده بود 6سالم بود حتما دیدین که از بالای شومینه‌ها جورابای مخصوصی آویزونش میکنن که شاید بابانوئل کادویی واسشون بزاره خب منم بااین حال‌و‌هوای کودکیم سه تایی سه‌تا جوراب رو تو حیاط آویزونش کردیم شب شد مامانم رف حیاط بعدش برگشت صبح که شد رفتم چک کنم ببینم بابانوئل چیزی واسمون گذاشته... دیدم سه‌تا از اون مدادهایی که عروسکی بودن تویه هر سه‌تا جوراب هس رنگارنگم بود😅 رسما هنگیدم زودی رفتم تو خونه غوغا انداختم که تویه جوراباا کادویی هس سه‌تااایی رفتیم به سمتشون برف هم میبارید⛄🌨چن سال بعدش که بحث اون روزاا باز شد مامانم گف من بودم شب که رفتم حیاط اونارو گذاشتم😋گف شما که اینقد باور داشتین بابانوئل واقعیه گفتم ناامیدتون نکنم بابانوئل اون سالتون من باشم🙂 منم حدس زدمااااا چرااا شبی رف تو حیاط هی ازش میپرسیدم تو نزاشتیشون😂😂🎄🎅🏻🍪..

 

چن روز پیش یه موآی انگلیسی عکسایی از خیابونای لندن که واسه کریسمس تزیین کرده بودن فرستاد تو گروه ...

ایناهاش😢هق دلم کباب شد منم موووخاااام اونجا باشممممم..