اهم اهم هآی گایز خوبید؟

 

امن خوبم ولی خسته‌م😪اولین بارمه دارم دیلی مینویسم البته نمیشه دیلی گف کلا خلاصه این ماه..

 

از اول فروردین فشارا روم زیاد شده ینی حداکثر روزی سه‌چهارتا امتحان دارم و نمیدونم تا کی ادامه خواهد داشت..هنوز موج‌های بزرگ تو راهه🙄

 

تو این 28 روز فق سیزده رو نخوندم اونم بابام نزاشت بخونم🤲 و خودمم به استراحت نیاز داشتم و باید حال‌‌وهوام عوض میشد...امروز آزمون جغی‌همون جغرافیا😆ولی خدااایی چرا باید جغرافیای طبیعی اینقد سخت باشه😫 کاش کل کتاب جغرافیای‌انسانی‌و‌‌سیاسی باشه اونا راحتترن🥺

 

امشبم از طرف مدرسه به افطاری دعوتیم اول منو خواهرام نمیخواستیم بریم و همکلاسیام راضیمون کردن و خب قراره روی نحس بعضیارو ببینم(هیچ‌کدومشون دانش‌آموز نیس،خودتون فهمیدید😆😅)و خب دعا میکنم با روح‌و‌روان سالم برگردم خونه🤲...


والان میخوام بحرفیم واقن نیاز دارم..ولی اگه نمیخاید کامنتارو میبندم آه..😕

 

پ.ن:من دلم دونات میخااااد🤧🍩

**

پ.ن: اوکی الان اومدم خونه از 7.30 اونجام خوشحالم که بالاخره برعکس چیزی دراومد که پیش بینیش میکردم..عاللی خوش خوشت واقن