یه حرفی هس که میگه

 بزرگ شم میخوام دنیا رو تغییر بدم ولی وقتی بزرگ میشی میبینی دنیا تو رو تغییر داده》

ولی منو آدما تغییر داد با رفتاراشون🫠 من کسی‌م که اگه باهام بمونی دلمو نشکنی ناراحتم نکنی یه قدم بیای جلو من ده قدم میام،همیشه سعی میکنم رابطه‌مو با دوستام و اوناایی که برام عزیزن رو خیلی عالی پیش ببرم حتی شده کوتا بیام که بینمون خراب نشه هر کاری میکنم...

ولی 🙂 اگه خودش(خودشون) میخان منو دور بندازن سرد باشن باهام و... باشه،باشه ول سرد بودن منو حالا یه نفر دیده که بعدا خودش پیوی‌منو با پیام‌‌های عذر‌خواهی پر کرده که قدرتو ندونستم‌... من نمیگم از من باید خوشتون بیاد و فلان بهمان حقتونه ولی بدون دلیل و بی‌سروصدا اینجوری باشه دیگ🤡..

دلم برا خنده های بچه‌های بیان مثل قبل تنگیده :> چن وغ پیش یکی که اینا رو بهم گف رسما بغض کرده بودم ولی راس میگفت...

 

 

پ.ن: خیلی بداخلاق و سگ‌تر از همیشه شدم نه...؟؟