خیییب منم خاستم بزارم..از بی پستی میزارم😂

 

اگه ده سال از مرگ بنده گذشته باشه و بیاین سر قبر چی میگین؟؟

 

CLICK

 

Click

 

منتظرم😁😁

 

و همچنین اخر هفته به احتمال زیاد یه ادیت جدید میزارم😎

***

 

+(زبونم لال ) میام سر قبرت گلای رنگی رنگی رو میذارم روش با یه دفترچه که هرچی حرف بهم گفتی روش نوشتم و بعد با گریه میگم : یونجونم کار خوبی نکردی رفتی هق باید میموندی اگه میخواستی بریم هق به منم میگفتی بیام هق تنها موندم اینشکلی I'm so lonely without you

 

-ج: اییی گلهای رنگی رنگی😍 نه دیگه من  حداقل تو بمون 😅 جوابت رو دوس داشتم میسییی چژابم💙

^^^

+ هقققققققققق نگو ععععع دلم واسه ادیتات تنگ شدههههه رومینا نفسم کجاییی هق

 

-ج: اوکی چالشه دیگه فرض کن مثلا😅😆 وااقن واسه ادیتام ایییی ذوقیدم مرسی لاوی... من اینجام گلم هر وغ پیام بدی ج میدم😉

 

^^^

 

+پیس پیس پیس* درحال خوندن فاتحه برای رومینا

 

-ج: افرین کار خوبی میکنی😂😂😂😂😂

 

+برات فاتحه میخوندم *-*

 

-ج:اوکی😅😅

 

^^^

+امیدوارم این قبر فیک باشه😰 امضا: شیما 😎

-ج: اوووو استااااد تحت تاثیر قرار گرفتم💙😎🙃

 

^^^

 

+خدا نکنه رومینا

-ج:مثلا دیگه

 

^^^

+هعی دلم می خواست خودش رو ببینم نه قبرش رو

-ج:اوخخخیییی عزیزم کی هستی تو..؟باران؟؟ شااید خودمو بزاررم شاایدددد میگم هنوز نمیدونم🙂

^^^

+این پسره کیه

-ج:کدوم پسره؟؟عاا پروفم ایشون اقای  یونجونن

^^^

+نه نزار اینجا زیاد نمیشه اعتماد کرد، شاید تو الان با یکی دوست باشی ولی نمی تونی تضمین کنی که مثلا سه ماه آینده سر موضوعی اختلاف پیش نیاد و اون عکست رو منتشر نکنه واسه تلافی😰😰

 

-ج:گفتمممم شااید عزیز دلم هنوز نمیدونم.. و اره موافقم همچین چیزایی زیاد شده و نگرانی.. من خودم همه رو اول میسنجم که واقن میتونم بهشون اعتماد کنم یا نه و هرگز و ابدا با هیچکدوم از دوستام نه دعوام شده نه اختلافی داشتم...

^^^

+یعسسس 😎😎😎 ولی حس می کنم نباید اسمم رو می نوشتم می دونی توی این چالش های ناشناس همه چیز ممکنه 🤔 شاید اصلا یکی بیاد یه روزی توی یه چالش یه چیزی بگه بعد اسم منو بنویسه 😰 واسه همین چالش ناشناس رو دوست ندارم😰

-ج:دقیقا راس میگی خب نمینوشتی هم حدس میزدم😈 یس ولی نهایتا کم‌و‌بیش میدونیم دوستامون چجوری باهامون حرف میزنن یا این حرفارو میگن یا نه.. شخصا من خودم اگه اینجور مسئله‌ای پیش بیاد هجوم نمیارم به طرف که چراا اینو اونو گفتی.. خب زبون واسه چیه‌.. ولی یعسسس موافقم با حرفت...