estj ,entj, istj, istp

esfj, intj, isfj, intp

infj, esfp, enfj

enfp, entp, estp

infp, isfp

😸😹

شاید ندونید عکسا مال کدوماشع نوشتم واستون😋😁

 

entp عزیز به چیزی که مینویسی فک کن خخ

 

 

واقن esfp ها اینجورین؟؟

 

حق🤣🤣

 

 

ولی میتونه برعکس هم باشه هااااا

 

دقیقاااااااااااااا

 

 

کدومش بنظرتون؟؟

 

وااایییی این خود منممممم p ها دستابالا

 

هااا مامانو بابای من دوتاش حسیه ما سه تا شهودی😂🤣😆

 

وقتی تو خونه یه intj داشته باشی هرروز آسفالتت کنه خخخ.واقن حس گندی داره باور کنین یه  intpو intj سروریستون کنه کارتون تمومه حرفی نمیومه برگردین بهش بگین خخ

 

سخنی نیس خخ نه خداایی اینقدرم بدبخت نیستیم من دیگه عادت کردم زود پاشم یه دست کف بلند واسم بزنید خخ

 

 

منبعش چنل ام بی تی آی فارسیه

 

 

ورژن پیشی تایپاهارو هم پیدا کردم چن تاش مونده تکمیل شه میزارمم😁😋

 

تولد ته ته هم چوکاهههههه

 

البته بگم این پست چن روز پیش امادش کردم