کلیک

اوکی همین‌...

نت اینجااا افتضاحههه یواپلود آپ نمیکنه😑

🩷🩷🩷

🩷🩷

تمام امروز لحظه شماری میکردم بیام پیشت اما نتونستم

 

+ چراااا لاو؟ بدو خ ببینم..

🩷🩷

لاویو

 

+می تووو

🩷🩷

اسمت چیه؟

 

+واقن؟!!! رومینا یا ریونگجین...

🩷🩷

دوره امتحاناته بیان بیابان شده تازه واردها قبلا این حجم سکوت بیان رو تجربه نکردن دارن وبهاشون رو حدف می کنن :))))))

 

+اوه آره خیلی بده...قبلا اینجوری نبود‌..

🩷🩷

میس یو لاو یو❤️

 

+می‌توووووو

🩷🩷

های بیب❤️

 

+هایییییی

🩷🩷

دی میخوام . که بعدش بهمن شه . که بعدش اسفند شه . که بعدش بهار شه . که بعدش تابستون شه راحت شیم .

 

+آی گفتی دلم برا اون روزا و خنده‌های بچه‌های بیان تنگیده...

🩷🩷

تایپ شخصیتیت چیه؟

+INFP

🩷🩷

تولدت کیه؟

+حاجی تو کی‌هستی..؟

🩷🩷

رومینا اسمت چیه؟XD

+نمیدونم بیا دنبالش بگردیم 😆

🩷🩷

غریبه ای اشنا

+ میگی یا ن...الهامم؟!!! الهاامممم خودتییییی؟؟؟ بخدا الان خودت باشی صبح زنده‌ت نمیزارممممم

🩷🩷

نرسنلینایعسنیخعهنیععسیعخبسیخسح باشه؟ 😁

+😂😂

🩷🩷

منی که تازه فهمیدم با کویینم هم تایپم

+ گفته بودمااا بهت...

🩷🩷

بعضیا یجور میگن دوس دختر میخام انگار مثلا یه گونی سیب زمینیه......یا قابل درک نیستن یا من ناتوانم

+ آری یا انگار کیک تولد سفارش میدن اینجوری باشه اونجوری باشه😑

🩷🩷

یادته پارسال این موقع ها بود داشتیم اسکویید گیم میدیدیم.... الان خودمون داریم اسکویید گیم بازی میکنیم

+اوهوم آری🤧

🩷🩷

تایپت کیوته

+مثل خودت..خفنم هستمااا🤭🤭

🩷🩷

آخ دلم برا شلوغی بیان تنگ شده چقدر خوش می گذشت :(

+حق تا اابدددد

 🩷🩷

حافظه ام : باورت میشه هنو تایپ خودمم یادم میره؟

+😆😆واای دینااا

🩷🩷

من نباید فک کنم الهام همون ددی لوکاسه مگه نه؟

+خخ ن ن الهام همکلاسیمه میدونه تو بیان وب دارم ولی ایدیشو ندادم...راحت باشین...

🩷🩷

هاها خب منم اومدم هه هه چرا عین هیولا وارد شدم ؟ میدونستید باب اسفنجی به هیولا میگفت هیاهول ؟ خیلی کیوت نیست ؟ اوکی و در اخر برای خداخافظیم از این استفاده میکنم 'بای گایز های لیدز اومم ماچچچ'

 

+اصلا معلوم نمیشه ک کی هستی کیووت😆😆

🩷🩷

اصلا صد در صد معلوم نمیشه من کیم 😌😌 من باب اسفنجی دو هستم از نوع ابیش

 

+ولی کاراگاه پیدا کرد کی هستی...

🩷🩷

🦊مورد اولی فکرمو درگیر کرد کیه...

🩷🩷

افرین ریونگجین که فهمیدی باب اسفنجی کیه ولی مورد اول شاید همونیه که مورد اخر گفت یا شاید یکی از بیانی ها که خیلی بهت نزدیک نیست چون خیلی نمیشناسمت نمیدونم

 

+اوکی پس باهام انقد صمیمی و نزدیک نیستی ک ریونگجین صدام میزنی...خب نمیای خ بگی؟

🩷🩷

اتفاقا خیلی صمیمی هستیم ولی نمیشناسمت 😶 تو که متوجه حرفام نمیشی ولش کن بیا راجب مورد اول بحث کنیم اسم کسایی که باهات اشنا هستن چه کم چه زیاد رو بهم بده

 

+از صمیمی‌هام هیچکس ریونگجین صدام نمیزنه...یا بارانی یا دینا‌‌‌...عاووو مورد اول یه کسی حدس می‌زنم ولی امشب آنلاین نبود...

🩷🩷

شاید این بار هوس کرده صدات کنه !؟! مهم نیست هر دوتای اونایی هم که گفتی نمیشناسم خب مورد اول .. مبینا نیست؟

 

+بااوووشه...کی باران و دینا رو نمیشناسه خدایی😶عااو میخام یکیو بگم اون مبینا رو نمیشناسه پس نمیدونم...

منظورت از مورد اول همونیه که گفته میخواستم بیام پیشت؟

 

+اره..

🩷🩷

اوو پس نمیدونم خودتو درگیر نکن برو بخواب😀😀

 

+اوممم آره خوابم میاد چن دیقه دیه میخوابم...

🩷🩷

منظورت از اولی کدومه؟

 

+ایی گااد اونی گفته لحظه شماری میکردم...اون