1.راست دستین یا چپ؟

چپ~

 

2.نقاشیتون در چه حده؟

اممم معمولیه

 

3.اسمتون رو دوس دارین؟

اره از هردوتاش خوشم میاد قبلا اسممو دوس نداشتم ولی الان دوس دارم~

 

4.شیرینی یا فست‌فود؟؟

اممم قطعا شیرینی*~* فست‌فود هارو میشه تو خونه هم درس کرد ولی اکثر شیرینی‌هارو نه😆

 

5.دوست دارین قد همسر آیندتون تقریبا چند سانت باشه؟؟

وات؟!! پاس 

 

6.عمو یا دایی؟؟

دایی‌مو ندیدم.. عموم هممم...سو این سوال بماند😂😂

 

7.خاله یا عمه؟؟

قطعا خاله😋

 

8.عدد مورد علاقتون؟؟

3。9。5

 

9.اولین وبی رو که زدی رو حذف کردی؟؟

اره دوتا وبم رو پاکیدم قبلا😅😆

 

10.باکی بیشتر تو بیان صمیمی؟؟

باران،شیما،بانی،سارا و مبیم گااد اگه کسیو نگم ناراحت میشه اخه

 

11.مامانو باباتون تو بیان؟؟

نو وان😏

 

12.رو جنس مخالف کراش داری؟؟

نو

 

13.مترو یا قطار؟؟

قطار واقن حال میده🙂😁با هندزفری بقول سارا

 

14.بنظرت شادی یعنی چه؟؟

اممم شادی زود گذره واین زود گذر بودنش واقن بدهه..شادی ینی صفر غم و نهایت خوشحالی و خب معیار شادی همه متفاوته بعضیا با دوستاشون بعضیا با کتاباشون🙂😋

 

15.سه‌تا صفاتت؟؟

شوخ‌طبع،گشاد و اممم🤔 ساکت و مهمترینش زیادی خلم

 

16.اگه میتونستی هویتت رو عوض کنی،دوست داشتی جای کی باشی؟؟

سوال خوبیه~قبلا میخاستم جای خیلیا باشم ولی الان که فک میکنم هرکی خودش باشه بهتر از هرچیزیه... مشکلات خودم واسه خودم کافیه شاید جای طرف بودم مشکلات اون بدتر از من باشه... من هیچ‌وغ نمیگم ای کاش جای اون باشم میگم منم سعی میکنم مث اون باشم😋😎پس قدر زندگی خودتونو بدونید

 

17.الان از چی ناراحتی و اذیتت میکنه؟

بنظرت؟! کنکور و یه بشر فوق العاده مزخرف

 

18.به چی اعتیاد داری؟؟

حیحی😆😆 موسیقی،نت،ادیت و کتاب

 

19.اگه میتونی یه جمله بنویسی که کل دنیا بشنوه چیه؟

اگه بخام بگم 7جلد کتاب میشه~سو

اذیت کردن بقیه واست چه سودی داره؟!جز اینکه شخصیت خودتو پستتر میکنه..

 

20.پنچ چیزی که خوشحالت میکنه؟

ادیت زدن،دیدن خوشحالی دوستام،دنس کاور،نت‌گردی و بحث‌های درمورد چیزای مختلف با خواهرام

 

21.اگه میتوستی به عقب برگردی چه نصیحتی به خودت میکردی؟؟

باید از حق خودت دفاع کنی..

 

22.چه عادتا/رفتارایی دارین که باعث آزار بقیس؟

نت‌گردی زیاد،حرف‌گوش نکردن😂ㄱㄱ

 

23.صبحا اگه مامانو بابات بیدارت کنن چجوری این کارو میکنن؟؟

هر روشی هس..1 پتو رو از روم میزنن کنار میگن بیدارشوووو.2 بابام صدای اهنگ رو میده اخر T~T

 

24.کراشتون تو مدرسه؟؟

هیچکی

 

25.تاحالا شده به یکی اشتباهی پیام و دردسر‌ساز بشه؟؟

اره ولی خداروشکر قبل اینکه کسی متوجه بشه پاکیدم بعد این اتفاق سه‌روز بود دستام میلرزید😂

 

26.یه جمله تاثیرگذار واسه مخ زنی؟؟

تاحالا مخ کسی رو نزدم داداچ پس نمیدونم

 

27.چه فرقی بین شما تو فضای مجازی اونی که تو واقعیت هس؟؟

رک بودن*~* البته تو فضای مجازی رک ترم😆😁

 

28.یه دروغی که اینجا به ما گفتی؟؟

هیچی

 

29.تو بیان چن‌تا اکانت داری؟؟

وان

 

30.اولین دوستتون تو بیان؟؟

شیما اند باران😆

 

31.چن بار تو وبتون چس‌ناله زدین؟؟

هیچ‌وغ

 

پ.ن:گاااد دستمممم 😂😂😂