دلم برا اون موقع‌ها که شب‌و‌روز باهم چت میکردیم تنگ شده...

 

دلم برا روشن شدن دم‌به‌ثانیه اون ستاره بالایی تنگ شده...

 

دلم برا با ذوق چک کردن دیسکورد تو ماشین قبل رسیدن به خونه تنگ شده...

 

دلم برا سر زدن به‌همدیگه تنگ شده...

 

دلم برا با خوشحالی رمز گرفتنتون برا ادیتام تنگ شده..

 

دلم برا پست های خلاقانه‌مون تنگ شده...

 

دلم برا با ذوق‌و‌اشتیاق دیدن پوستر‌هاتون برا فیک‌ها تنگ شده..

 

دلم برا خنده‌های مکرر هممون تنگ شده...

 

دلم برا خوب بودن همه تنگ شده...

 

دلم برا همه تنگ شده..

 

دلم برا...

 

دلم تنگ شده... :")

 

 

دلم برای خوشحال بودن تنگ شده..

 

دلم تنگ شده برای یه لبخند از ته دل..

 

برای یه اغوش گرم پر امنیت..

 

برای بوسیدن گونه کسایی که دوستشون دارم و شب بخیر گفتن..

 

برای ارامش و مغزی خالی از فکر..

 

برای بی پروا ساختن رویا..

 

برای نقاشی کشیدن فرضی میون ابرا ..

 

برای داشتن یه خواب اروم و بدون درد..

 

برای همه چی

 

_ پاندام

 

عکس پست ترکیبی از عکاسیم و دست‌خطمه..