از بی پستی گذاشتم هعی..

کلیک

حرفی سوالی دارید بگید^^

 

اصلا یکاری کنیم اممم🤔 ناشناس یه متن رو بفرستین بعدش بگید برداشتتون ازش چی بوده یا ازش چیزی یاد گرفتین اصلن؟ چه خوب چه بد

....

🍂🍂

حست نسبت به باران و دینا؟

+بگم رمان میشه😄

🍂🍂

یعنی خودش خسته نشده از دروغاش؟

+...

🍂🍂

رمان عاشقانه؟

+ عامم اون دیگه بمونه واسه خودم که با چه ژانری باشه^^

🍂🍂

ای قصه قصه قصه نون و پنیر و پسته

+انگار خانوم شاعرمون تشریف اوردن😌

🍂🍂

شاعرتون خستشه حال نداره ولا شعر جدیدشو براتون میفرستاد💅 کویینم ٢ تا کیوت کوشولو جلومن هی میخوام بغلشون کنم نوموشه عرررر😭😭😭😆😆😆

+ نو پرابلم هر وغ عشقش کشید می‌سراید😌..عرررر🤧🤧🤧🤧 منم صبح واسه پشمک مشکی غذا دادم🤧🤧 

🍂🍂

حرفی ندارم

+خسته نباشی.

🍂🍂

حست نسبت به بزرگسالی و نوجوانی

+سخته خیلی.. ولی عادت میکنیم باید بکنیم و گرنه...

🍂🍂

چالش جدید زندگیت؟

+اممم ورود به دوره جدید زندگی که هیچکی تو واقعیت پیشم نیس و قراره تنهایی راهمو برم^^

🍂🍂

سرودنش تموم شده باید بنویسمش انگشتام یاری نمیکنن😅 اوخییی ولی منظورم بشه بود *-* خیلی کیوتننن خوداااا 😭😭😭نمیاد بغلم همش میخواد ورجه وورجه کنه کوشولو

+😅😅..هاا بچه!!! ساری از بچه ها خوشم نمیاد*^* رومخمن.. حیحی

🍂🍂

هعییی نمیفهمم چرا از بچه ها خوشتون نمیاد من عاشق اینم بچه بدن بم بخلش کنم مواظبش باشم ولی فک کنم مریض شدم

+ منم قبلا همین نظر رو داشتم ولی بزرگ شدنی عوض شد..

۱. نمیتونن به نیاز های خودشون برسن باید یه بزرگتر حلش کنه که من خیلی گشادم حتی تو کارای خودم چه برسه به کارای بچه..

۲.بچه آرومی باشه چرا خوشم میاد.

۳.خیلی سروصدا میکنن..حوصله ندارم..

۴.خیلی زیاد توجه میخان همیشه میخان تو جلب توجه باشن همه بهشون توجه کنه.. واست اتفاق نیوفتاده هی بیان سرتو بچرخونن سمتشون یا سرشونو بکنن تو گوشیت؟ و آره از این کار بدم میاد..

بازم بگم😅😄و بالاخره نظر هرکی متفاوته^^

🍂🍂

پس حوصله بچه ها رو نداری😶 و منی که خر ذوقم چون شب ور دلم میخوابن کوشولو ها😆

+دیقاا😄ولی با این حال بچه ها خیلی دوسم دارن هق🤧🤧🤧😂

🍂🍂

خب خوفه خاله خوفی میشی😆😆

+واهااا کیووت.. ولی باور کن قرار نیس یه خاله واقعی بشم چون افکار خواهرامم مثل منه😂😂

🍂🍂

پس بیچاره مامانت😔من و الینا از الان ناراحتیم چرا بشه هامون فق یه خاله دارن مث خودمون نیسدن #تفاوت را احساس کنید

+😂😂 وایی کیوتااا..عه منم هستماا یه خالم منم*^* 

🍂🍂

یه خاله داری؟ چه عجیب😶

+آنی ناقابل پنج تا خاله دارم😂

🍂🍂

خب خودمم ٥ تا دارم😆 ولی خب هر جور حساب میکنم بشه هاتون ٢ تا خاله دارن نه یدونه@-@

+ 😂😂اره